Publikováno: 2010-03-16 01:00:00
Dnes zkusíme vytvořit vaši první velmi jednoduchou hru Tento článek počítá s tím že pracujete v simple jednoduchém módu Pokud však máte zaplý pokročilý režim tak se nic neděje Jako první krok je třeba ujasnit si co vlastně chceme udělat a někam si to zapsat Tohle vždy dělejte jako první při složitějších projektech vám to usnadní mnoho práce Vaše první hra bude velmi jednoduchá půjde o míček který se bude odrážet od zdí a hráč na něj bude muset kliknout - pokaždé když se mu to povede dostane bod.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-03-07 01:00:00
Jednoduché riešenie pre vaše programy ktoré potrebujú sťahovať súbory zInternetu.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-03-05 14:00:00
V tomto krátkém článku bych chtěl popsat jednoduchou cestu jak nastavit automatické zalogování uživatele do systému Microsoft Windows XP.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-03-02 01:00:00
Přehled užitečných nástrojů které dokážou značně zjednodušit či zrychlit vývoj nebo pomoci při testování a návrhu webu nebo webové aplikace Ukážeme si co dokážou a jak je použít aby nám zpříjemnily práci.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-02-26 01:00:00
Vítejte v úvodní lekci kurzu který se bude zabývat programováním v Game Makeru Dnes si řekneme něco o tvoření her a o čem tento kurz zhruba bude Tak pojďme na to.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-02-24 01:00:00
Taky v databázích používáte těch svých několik datových typů a máte spíš jenom matnou představu co představuje přehršel dalších možností v rolovátku kterým se určuje typ daného sloupce? Microsoft SQL Server 2008 nabízí přes třicet datových typů z nichž některé jsou použitelné pouze v Transact-SQL další však můžeme přiřazovat datovým polím Podívejme se co která volba vlastně znamená.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-01-26 14:00:00
Otevíráte osmý díl seriálu o jazyku Object Pascal pro začátečníky I zde si odpočineme od nových pojmů z OOP a podruhé se budeme věnovat cyklům neboli iteracím Po cyklu for přijde na řadu cyklus while Časem se ještě můžeme vrátit k třetímu cyklu Pascalu repeat Přeji vám pohodu při čtení!.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-01-22 01:00:00
WinPcap nám umožňuje posielaťprijímať celé pakety „priamou“ komunikáciou so sieťovou kartou Ukážeme si ako túto možnosť využiť vnáš prospech.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-01-14 16:00:00
V tomto článku bych chtěl popsat rozšíření extension MySQLi které umožňuje lepší spolupráci PHP s MySQL než starší funkce.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-01-11 01:00:00
V centru dnešního softwarového světa stojí databáze snad by ani nebylo troufalé říci že většina větších aplikací nějakou tu databázi využívá Vytvořit takovou „database-driven“ aplikaci v Silverlightu se může zejména v porovnání s technologiemi jako ASPNET zdát zbytečně komplikované Účelem tohoto článku je dokázat opak – ukázat čtenářům že je to ve skutečnosti velmi snadné.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2010-01-09 01:00:00
Ve velmi volném pokračování předchozího článku o vytváření webové galerie si napíšeme třídu pro vytváření automatických náhledů jejich zobrazování a použití.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2009-12-19 01:00:00
Návod jak velmi jednoduše vytvořit 3D logo z obyčejných písmen.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2009-12-15 01:00:00
V dnešní lekci se dozvíte základní syntaxi příkazů řízení toku programu break continue goto if - else a switch .
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2009-12-13 01:00:00
Vítejte v sedmém dílu seriálu o jazyku Object Pascal pro začátečníky V tomto dílu si odpočineme od nových pojmů z OOP ale to co už jsme se naučili budeme používat Vrátíme k základům programování tentokrát k cyklu for Přeji vám pohodu při čtení!.
Zobrazit další články z tohoto zdroje
Publikováno: 2009-12-09 01:00:00
Dostali jste se k PHP a najednou se na vás řítí ze všech směrů že jste hnusný bastlič protože neprovozujete to krásné OOP ale pachtíte se s nějakými procedúrkami? Tento článek by vám měl stručně jasně a na příkladech vysvětlit jak ukočírovat objektový svět PHP.